Thursday, February 14, 2013

Memori Di Medan bersama Meklin, Ara dan Wawa..

Assalamualaikum WBT dan Salam Sejahtera.. Bagi post kali ini saya akan sajikan kenangan saya di Medan, Indonesia pada tahun lepas bersama rakan-rakan bermula pada 18 Julai 2012 hingga 21 Julai 2012. All Girls goes as A Bacpackers !! Adventerous.. Ikut pala saja.. No fix schedule.. 

Antara tempat-tempat yang menjadi pilihan kami untuk lawati adalah Parapat, Danau Toba - Samosir Island - Air Terjun Siposo-poso - Berastagi - Air Terjun 2 warna di Sibo Langit (kena panjat gunung selama 2 jam lebih) - Medan. Travel ini lebih kepada melihat keindahan alam semulajadi. it was awesome !!

Hanya berbekalkan 1 juta rupiah sahaja yer saya ke sana kerana keinginan untuk bershopping agak kurang.. huhuhu.. Yang paling penting pada hari terakhir kami di sana adalah hari pertama Umat Islam menyambut Ramadhan.. Masa berbuka kami berbuka di Restoran Garuda.. Kami dihidangkan dengan pelbagai jenis lauk pauk yang sangat sedap sehingga kenyang.. hahahaha..

Disini saya sertakan beberapa gambar semasa saya berada di Medan untuk tatapan semua yang menjenguk blog saya.. Harap semua enjoy yerr..




















Sekian dulu dari saya untuk hari ini... Kita akan berjumpa lagi di lain Post yer.. InsyaAllah..
Sehingga ketemu yerr.. Bye..

Much Love,
Sassygirl - AAR_ON8780..

Assalamualaikum.. ^_^

No comments:

Post a Comment