Monday, April 16, 2012

Assalamualaikum W.B.T.. Selamat Petang.. Fateen datang lagiii...
Dah lama tak update blog ney.. rindu laa.. huhu.. Keadaan saya baik2 saja setakat hari ney.. Cuma 2,3 mgulpas ada batuk2 and flu sikit.. Tp, jgn risau sbb semua dah berakhir.. Alhamdulillah..

Saya sekarang tgh rasa sedih, kecewa, pilu dan mcm2 lagi laa yg sewaktu dengannya.. Nak kata tgh bercinta of coz laa noooo.. Mmg x pernah bercinta.. Myb sebab itu laa kott.. huhu.. Sedih kannn ?! *Malunyaaa... hukhukhukhuk..

Tak semua orang dapat apa yg diinginkan.. Salah sorangnya aku laa.. heee.. Nak wat cmna la kann.. Myb ada hikmah di sebalik semua  ini.. Aku jatuh cinta banyak kali tapi sekali pun x pernah bercinta *aku pernah post dalam FB.. >_<.. Mcmna nak wat ek supaya cepat2 bercinta ?! hahaha.. nampak mcm desperate sgtttt... ppfffttt...


Tapi, klu boleh kawin trus pun ok.. Bercinta lepas kawin lg best kottt.. hihihi.. Aku selalu mengimpikan jalan hidupku seperti di dalam salah satu novel2 yang aku baca.. tak kisah la yg mcm mna tp last2 skali msti bahagia..
Sampai kdg2 ada gak terdetik dalam hati nk wat mcm dalam novel Pergilah Sepi ka, Bicara Hati ka ataupun Aku Bukan Mistress kaa.. hahahaha...

Hurmm, sampai sini ja untuk hari ney.. sehingga ketemu yaa.. byeee...
Lots of LOVE ! mmmuuuaahhhh ~~~

No comments:

Post a Comment